NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية أنا وماما وخواتي البنات - حتي الجزء السابع 15/5/2024

حضرتك ادخل علي الموضوع الموحد و شوف كاتبي القصص عاملين الطلب إزاي... و أعمل زيهم الموضوع بسيط يا صحبي
حضرتك انا دخلت على الموضوع الموحد وطلبت دمج الجزء مع الاجزاء اللي قبله زي ما حضرتك شفت ودا كل اللي اعرفه انا مبعرفش اكتر من كده صحيح انا شفت في بعض الاصدقاء حاطين رابط ارجو المعذرة انا ماعرفش عملوا كدا ازاي لاني من جيل قديم تعرّف على النت متأخر وما اعرفش اكتر من الدخول للمواقع والاشتراك فيها ودا حيمنعني من تكملة السلسله وبعتذر من حضرتك ومن الاصدقاء في المنتدى وحكتفي بالمتابعة فقط

حضرتك انا دخلت على الموضوع الموحد وطلبت دمج الجزء مع الاجزاء اللي قبله زي ما حضرتك شفت ودا كل اللي اعرفه انا مبعرفش اكتر من كده صحيح انا شفت في بعض الاصدقاء حاطين رابط ارجو المعذرة انا ماعرفش عملوا كدا ازاي لاني من جيل قديم تعرّف على النت متأخر وما اعرفش اكتر من الدخول للمواقع والاشتراك فيها ودا حيمنعني من تكملة السلسله وبعتذر من حضرتك ومن الاصدقاء في المنتدى وحكتفي بالمتابعة فقط
ع الاقل لما. تنزل الجزء تعمل منشن زي دا ليا

@CESAR

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت كاتب موهوب .. لديك موهبة عبقرية .. استمر في الكتابة وفي انتظار المزيد ..

• عجبني
التفاعلات: حب العائلة و ياسين ياسين
جزء رائع

• عجبني
التفاعلات: حب العائلة
طيب انا داخل عشان اقول عاش وجزء ولا اروع ومنظر سلاسل القيك بتقول مش هتكمل طيب عشان ايه نظام ادارى
انا مستغرب ده سبب مايخلكش تكمل احنا بنتكلم معاك عشان تكمل لان قصتك جامدة ليه توقفها المشرف مش هيفرق معاه الكلام ده احنا القراء البنخسر ببساطة ياريت ترجع في قرارك ومنتظر الجزء الجديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%